Με χαμόγελα, χειραψίες, κοινή συνέντευξη τύπου και ούτε κουβέντα για τους εποικισμούς στην Ιερουσαλήμ ολοκληρώθηκε η συνάντηση του Αμερικανού προέδρου Μπάρακ Ομπάμα με τον Ισραηλινό πρωθυπουργό Μπενιαμίν Νετανιάχου στον Λευκό Οίκο. Τίποτε δεν θύμιζε το παγερό κλίμα της συνάντησης του περασμένου Μαρτίου εν μέσω της σύντομης διπλωματικής κρίσης ανάμεσα στις δύο πλευρές.
Θέλοντας να υπογραμμίσει το μήνυμα αυτό, ο Αμερικανός πρόεδρος έκανε και πάλι λόγο για αδιάρρηκτο δεσμό της χώρας του με το Ισραήλ και απηύθυνε έκκληση για επανέναρξη των ειρηνευτικών συνομιλιών για το Μεσανατολικό έως τον Σεπτέμβριο. Την προσήλωση του στην ειρήνη επανέλαβε, όπως κάνει σε κάθε παρόμοια συνάντηση, και ο Νετανιάχου υποστηρίζοντας ότι οι συνθήκες έχουν πια ωριμάσει για τη διεξαγωγή απευθείας συνομιλιών.